FAQs

Πως κάνω παραγγελία;

Έχοντας κάνει το καλύτερο δυνατό ώστε οι αγορές σας online να γίνονται εύκολα και γρήγορα, παρακάτω σας παραθέτουμε αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την ολοκλήρωση της αγοράς σας.

Μπορείτε να περιηγηθείτε μέσα στις κατηγορίες των προϊόντων, επιλέγοντας το προϊόν τις αρεσκείας σας, έπειτα μέγεθος, χρώμα και ποσότητα και τέλος πατήστε το κουμπί «προσθήκη στο καλάθι μου».

Αυτή η διαδικασία ακολουθείται για όσα προϊόντα επιθυμείτε. Κάθε φορά που προσθέτετε ένα προϊόν στο καλάθι στην επάνω δεξιά γωνία του site θα δείτε προεπισκόπηση του καλαθιού που δείχνει τα είδη που προστέθηκαν πρόσφατα.

Αφού βεβαιωθείτε ότι το καλάθι σας είναι έτοιμο, μπορείτε να πάτε στη διαδικασία του ταμείου όπου συμπληρώνεται τα στοιχεία σας και τον τρόπου που επιθυμείτε να γίνει η αποστολή.

Ολοκληρώνετε την παραγγελία σας πατώντας το κουμπί <ολοκλήρωση παραγγελίας>.
Η παραγγελία καταχωρείται και σας αποστέλλετε ένα e-mail με την αναλυτική παραγγελία σας και το συνολικό ποσό της.

Μπορείτε να ολοκληρώσετε με 2 τρόπους την παραγγελία σας, είτε σαν εγγεγραμμένος χρήστης είτε σαν επισκέπτης- guest.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

  • Αντικαταβολή κατά την παράδοση του προϊόντος.
    Ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με καμία χρέωση.
  • Μέσω PayPal, με λογαριασμό PayPal
  • Μέσω PayPal, με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία μέσω τηλεφώνου στο +30 2310 536680 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:00), εφόσον η παραγγελία δεν έχει περάσει στην διαδικασία αποστολής. Εάν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί τότε θα πρέπει μόλις παραλάβετε το προϊόν, να προβείτε σε υπαναχώρηση με αντικατάσταση ή επιστροφή.

Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:

  1. Μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας, αφού πρώτα συνδεθείτε στο λογαριασμό σας
  2. Μέσω τηλεφώνου στο +30 2310 536680 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:00)
  3. Μέσω e-mail στο sales@emporiograma.gr

Μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν στην παραγγελία που μόλις έβαλα;

Αφού ολοκληρωθεί μία παραγγελία σας δεν μπορείτε να προσθέσετε νέο προϊόν, γιατί η κάθε παραγγελία έχει ένα μοναδικό κωδικό.

Εάν επιθυμείτε να προσθέσετε ένα νέο προϊόν θα πρέπει να κάνετε μια καινούργια αγορά (νέα παραγγελία).

Τι κάνω σε περίπτωση που ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου;

Σε αυτήν την περίπτωση μας ενημερώνετε μέσω e-mail (sales@emporiograma.gr) ή μέσω τηλεφώνου στο +30 2310 536680 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:00) για την επίλυση του προβλήματος.

Τι κάνω σε περίπτωση που παραλάβω κάτι που δεν ήταν στην παραγγελία μου;

Σε αυτήν την περίπτωση μας ενημερώνετε μέσω e-mail (sales@emporiograma.gr) ή μέσω τηλεφώνου στο +30 2310 536680 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:00)
για την επίλυση του προβλήματος.

Επιβεβαιώσατε την παραγγελία μου αλλά έχω λάβει ένα e-mail που με ενημερώνει ότι δεν υπάρχει απόθεμα στο συγκεκριμένο προϊόν. Γιατί συνέβη αυτό;

Δυστυχώς, παρ’ όλο που το σύστημά μας κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας, έδειξε ότι υπάρχει απόθεμα στο συγκεκριμένο προϊόν, κατά την συλλογή του από την αποθήκη μας διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε διαθεσιμότητα. Στη σπάνια αυτή περίπτωση υποχρεούμαστε να ακυρώσουμε την παραγγελία σας χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.

Σε πόσο καιρό παραλαμβάνω την παραγγελία μου και με ποιο κόστος;

Η παραλαβή της παραγγελίας σας γίνεται μεταξύ 3-5 εργάσιμων ημερών και ΔΕΝ δεσμεύεστε με τα έξοδα αποστολής.

Μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελίας μου;

Ναι αφού συνδεθείτε πρώτα στην ιστοσελίδα μας και έχετε κάνει έστω μια αγορά.

Έχει καθυστερήσει η παράδοση της παραγγελίας μου; Τι πρέπει να κάνω;

Στην περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το αναμενόμενο διάστημα που ορίζεται θα πρέπει να επικοινωνήσετε μέσω e-mail στο sales@emporiograma.gr είτε μέσω τηλεφώνου στο +30 2310 536680 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:00) και θα προχωρήσουμε στην επίλυση του προβλήματος.

Τι γίνεται στην περίπτωση που απουσιάζω κατά τη διάρκεια παράδοσης της παραγγελίας μου;

Αν το εμπόρευμα φτάσει στον προορισμό του και απουσιάζετε, τότε η μεταφορική εταιρεία που έχει αναλάβει την παράδοση, θα προσπαθήσουν άλλες 2 φορές, τις επόμενες εργάσιμες ημέρες, έτσι ώστε να σας παραδώσουν την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που τελικά η αποστολή δεν επιτευχθεί τότε η παραγγελία σας επιστρέφει αυτομάτως σε εμάς όπου αναλαμβάνουμε να επικοινωνήσουμε εκ νέου μαζί σας.

Το Φ.Π.Α. συμπεριλαμβάνεται στην τιμή;

Το Φ.Π.Α. των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται στην αναγραφόμενη τιμή.