Επιστροφές & Αλλαγές

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

 

Επιστροφή με αντικατάσταση:

Έχετε το δικαίωμα να αντικαταστήσετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε.

Για την πραγματοποίηση της επιστροφής απαραίτητα είναι το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση με τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια), την απόδειξη της παραγγελίας και το ειδικό έντυπο επιστροφής που θα βρείτε εδώ .

Για την δέσμευση/κράτηση του προϊόντος με το οποίο επιθυμείτε την αλλαγή θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα πωλήσεων της εταιρείας μας στο τηλ. 2310 536680.

Η αντικατάσταση της παραγγελίας γίνεται με παραλαβή κατά την παράδοση της νέας, με την υπηρεσία Πόρτα-Πόρτα: παραλαβή και επίδοση αποστολής από τη διεύθυνση του αποστολέα στη διεύθυνση του παραλήπτη, από την ΕΛΤΑ courier.

Στην πρώτη σας αλλαγή, δεν χρεώνεστε έξοδα μεταφοράς. Επιστρέψτε το προϊόν πολύ καλά συσκευασμένο προς αποφυγή φθοράς κατά την μεταφορά του, χρησιμοποιώντας την υπηρεσία της ELTA courier.

Αν χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική επιθυμείτε εσείς, τότε θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών το οποίο και θα καταβάλετε στην μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε την στιγμή που θα αποστείλετε το πακέτο.

Έχετε το δικαίωμα να πραγματοποιήσετε αλλαγή με ίδιο ή άλλο προϊόν σε ένα από τα  καταστήματα της εταιρείας μας έχοντας μαζί σας το προϊόν και την απόδειξη αγοράς, εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε.

 

Επιστροφή χρημάτων για παραγγελίες μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Στην περίπτωση υπαναχώρησης με επιστροφή χρημάτων υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο υπαναχώρησης στην ειδική φόρμα που θα βρείτε εδώ ή να επικοινωνήσετε με το τμήμα πωλήσεων της εταιρείας μας στο τηλ. 2310 536680.

Η επιστροφή χρημάτων ισχύει για:

  • Όλες τις παραγγελίες που πραγματοποιούνται από Ελλάδα.
  • Για Κύπρο, σε παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν με Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα ή μέσω PayPal.
  • Για όλες τις χώρες του εξωτερικού, σε παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν με Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα ή μέσω PayPal.

Επιστρέψτε το προϊόν πολύ καλά συσκευασμένο προς αποφυγή φθοράς κατά την μεταφορά του, χρησιμοποιώντας την υπηρεσία της ΕΛΤΑ courier ΧΩΡΙΣ επιβάρυνση.

Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή δήλωσης υπαναχώρησης. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας. Στην περίπτωση αυτή δεν επιβαρύνεστε το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Αν χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική επιθυμείτε εσείς, τότε θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών το οποίο και θα καταβάλετε στην μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε την στιγμή που θα αποστείλετε το πακέτο.

Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας η Emporio Grama δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα.

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 8 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

Η Emporio Grama θέλοντας να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας δίνει το δικαίωμα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονό σας ηλεκτρονικά συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ ή επικοινωνώντας με το τμήμα πωλήσεων της εταιρείας μας στο τηλ. 2310 536680.

 

Αναλυτικός Οδηγός Επιστροφών

  1. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια).
  2. Το είδος που επιστρέφετε θα πρέπει να συνοδεύεται και από την ειδική φόρμα που θα βρείτε εδώ εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερών.
  3. Η διαδικασία των επιστροφών συνήθως διαρκεί 3-6 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή στην εταιρεία μας. Αυτό συμβαίνει διότι όλες οι επιστροφές περνούν από την διαδικασία ποιοτικού ελέγχου προτού φτάσουν στα γραφεία το ηλεκτρονικού καταστήματος προς ενημέρωση των πελατών. Συνεπώς όταν φτάσει η επιστροφή σας στα γραφεία του ηλεκτρονικού καταστήματος θα λάβετε και την απαραίτητη ενημέρωση.
  4. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος. Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.

Σημείωση

Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν θα δέχεται επιστροφές κορμάκια, καλσόν, σκουλαρίκια.

Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

Emporio Grama
Πτολεμαίων 29Β,
546 30 Θεσσαλονίκη
Τηλ: 2310 536680 (Πωλήσεις)
sales@emporiograma.gr

 


 

Δεν γίνονται επιστροφές και αλλαγές στα εκπτωτικά προϊόντα.